måndag 13 juli 2009

Sommar, sol, regn, brudar, hasch och pulver.

Benare!
En annan har inte tid att hänga framför datorn längre. Det är ju värme och toplessbrudar på schemat denna tid på året. Igår t.ex, träffa jag på en stilig hona precis utanför min port. Ett underbart exemplar honkött med rött långt hår och så där härligt bastant kropp så jag fastna såklart med blicken direkt. Jag spana som fan och försökte få in en bra konversationsställning som inkluderade tjuvkik i urringningen samtidigt men det va inte alls vad hon va sugen på, nä brudjäveln vände arslet till och ställde sig och guppa med framkroppen och bara skrek ut sin åtrå. En annan stod som ett fån. Va fan, asset, rakt i nyllet! Jag försökte snacka med henne, få henne att vända sig om igen men helvete vad jag körde på bom för hon börja bara åma sig mer och mer och fick fram helt groteska ljud frå nedre delen av strupen. Fan morsan hörde t.o.m och trodde jag va i fara och kom utrusande på balkongen för att kolla uppet. Dyngpinsamt! Bruden märkte inget, hon va helt inne i sitt eget ass. Jag teckna lite diskret till morsan att hon skulle filma spektaklet. Fy fan, det här ska ut på youtube! Jävla äckelbrud. Nu kom Snoken. Måste dra..later.

1 kommentar:

Kaninen sa...

Fan Matsa, så där brukar ju jag bete mig så fort jag får span på karl
/Kaninen