torsdag 21 oktober 2010

Jobb

Järnmontage funka inte. Jag har försökt som fan att fjäska för både D och Bossen men det är blankt nej. De tyckte jag va sjuk för ofta, mäh va fan, jag kan väl inte rå för att det går influensa på deras jävla ställe. David tipsa om återvinningen men jag vetifan, det är ju bara patrask som jobbar där. Snoken gillar inte det stället vet jag, fast å andra sidan gillar han inte så många ställen överhuvudtaget.
Jag kanske ska ta och starta den där modebloggen iaf. Det va ju iaf 2 som uppskattat. Å blondinbella och brudarna verkar ju klara sig påt.

Jaja, idag har jag på mej en röd mantel med acdc tryck på. Jag har tyvärr ingen kamera att ta kort med plus att jag har en bad-hair-day så ni får fantisera om hur jag ser ut, men det är ju inget ovanligt att folk fantiserar om mej...hehe.

Inga kommentarer: