fredag 14 mars 2008

Fredag kväll


Gokväll!
Morsan och jag hade ett skitbra snack härom morgonen. Hon va sne för att hon tyckte jag söp för mycket. Jag lovade att ta en vit helg så här är jag, hemma en fredagkväll, nykter och snäll. Snoken blev förstås sur över att jag inte skulle med på karaokekväll idag men va fan, det går över. Hur många gånger har inte Snoken svikit mej under åren?
Fredag hemma, vad gör man? Har spenderat kvällen framför tvn. Morsan får välja kanal för hon är sjuk. ( Shit vilken helyllekatt jag har blivit ) så nu har vi sett let´s dance och ska fortsätta på sex and the city boxen. Ganska schysst faktiskt, mycket ligg och snygga brudar:)

Sorry alla gangster-polare att jag har varit så jobbig den närmsta tiden. Mest sorry till morsan och Strängen. You know I löv you! Jag lovar att jag ska skärpa mig.
Har haft en jobbig, deppig vinter men det börjar bli ljusare nu. Har mått skit för allt och supit bort ångesten. Saknar Mia, mycket beror nog på det. Hon och jag hängde ju jämt förut men nu blir det ingenting sen hon blivit kär. Det är ett jävla skit.

Nu ska morsan och jag ligga sked. Ta´t lugnt i natten ungdomar! / Mäts

3 kommentarer:

Anonym sa...

Bra Matsa! Du är en äkta förebild för att små kattrackare som rumlar omkring i natten.
Du får när du vill komma hem till mig, jag har tre säsonger av Oz, och där blir det ligga av ska jag säga!

Matsas sa...

Där du! Ska bli. Men hämtar du mej då? morsans bil är ju sönder

Anonym sa...

Hallå Matsa! Vilken finfin blogg du har! Du borde gilla den här bloggen: http://katt-trappa.blogspot.com/ Mer frihet för en kisse finns väl inte?
Kram från kattanten