lördag 17 oktober 2009

Okej

Jag erkänner, rånet på citygross va ett litet misslyckande.
Jag och Snoken hade tänkt göra värsta coola helikopterrånet, precis som de där snubbarna gjorde, men vi fick inte tag i nån helikopter. Det närmaste vi kom va Jöggas flakmoppe. Alltid ska allt gå åt helvete.

Har jag sagt att det har flyttat in en hynd här? Alltså, på heltid. Han är rätt schysst men jävligt korkad. Hehe, jag brukar ibland när jag är osams med morsan rethoppa på dörrhandtaget på natten för hynden blir som tokig så fort det är nån vi dörren. Han rusar upp och skäller som en tok så morsan (och alla i trapphuset) vaknar. Hon, morsan alltså, blir helt galen på honom och jag brukar filma henne när hon härjar och skriker och febrilt letar efter glajjorna i mörkret, dagens underhållning :)
Femman gillar inte hynden, hon tar alla chanser att slå till honom vilket är rätt skönt för hon är inte på mej så mkt längre, med klorna alltså, annars är det värre med att hon ska hänga på mej och mina polare ut hela tiden. Jävla brud, man vill väl inte ha med sig lillasyrran för fan!
Idag har jag mest hängt hemma, det pissade ute på dan så jag drog med granntanten hem tills hon drog mej skithårt i benet och sa åt mej att jag va tvungen att gå ut igen. Jävla kärring. Nu ingenting i väntan på imorrn. Heppåre!

Inga kommentarer: