söndag 13 december 2009

Baksjuk




Halvligger baksjuk och jävlig i soffan och slösurfar. Snoken och jag skulle till Peking igår och glo på Birdflesh men det blev som vanligt tävlingssupa med Snoken så vi däcka innan sju båda två. Va ingen idé att dra till stan när vi vakna vid ett på natten, Snoken bredvid toan och jag under soffan.

Stora samtalet igår, det jag kommer ihåg iaf, va varför modebloggare alltid har stora tänder. Är det därför de måste ha "snygga" kläder? För att dölja tänderna? Och varför har i så fall inte Linda Isacsson satsat på modeblogg? Nu, återställare, finns ingen återvändo. För stora tankar i hjärnan nu.

1 kommentar:

Therese sa...

Jag har aldrig tänkt på att modebloggare har stora tänder. Jag kommer att tänka på det varje gång jag blir utsatt för nån sån, i fortsättningen.