onsdag 30 december 2009

Ååååår åååååååår imorrn!

Har fan fortfarande inte hittat nån schysst fest men det brukar ordna sig.
Satan va snö det är och sviiinkallt. Alla grejer fryser och jag får inte in nåra stålars. Snoken och jag skulle göra ett pressbyråbryt häromdan men tro fan att den jäveln halka och bröt benet så det blev akuten nästa. Han är så jävla klantig den där jäveln så det borde man väl ha fattat innan. Låna lite stål av Hynden igår och köpte billigt fulvin men det drack Femman upp när jag va på Giganten och kolla rullar. Jädrar va full hon va igår, somna som en stock på hatthyllan och kom sen vinglande till sängen inatt nån gång och spydde rätt ut över morsans täcke. Morsan börja tycka synd och snacka om magsjuka tills hon kände spritdoften ifrån kroppsvätskorna på täcket och då fick jag (JAG!) skäll. Så jävla orättvist. NU ska jag vräka på Sopranos och ta det lugnt tills imorrn.

Inga kommentarer: