onsdag 16 januari 2008



En önskar att det va vår snart. Titt va fint det är nedanför berget. När en kom dit idag låg Snoken däckad på soffan, som vanligt. Jag va tvungen att be Femman att kasta ner en filt från balkongen som jag kunde lägga över honom. Det kan ju bli minusgrader inatt. Nu är jag skyldig Femman en tjänst också, fan.

Försökte få liv i Snoken ett bra tag. Fundera till och med på att ringa Kjell-apan på smådjursmottagningen men jag visste ju inte vad S hade tagit för skit och Kjell har ju kontakter inom soc och polisen så det va bara att vänta ut honom. Han har ju klarat sig massa gånger utan veterinärhjälp så varför skulle han inte göra det nu? Jögga kom förbi en sväng men han skulle ner till ladan och skejta så han hade inte tid att stanna, hade visst träffat nån Avril Lavigne-hona som han skulle impa på. Jag kolla upp Snok en gång till innan jag drog hem. Han andades normalt iaf, ringer säkert i natt och är full igen. Måste komma ihåg att sätta på ljudlöst. Nu ska jag lägga mej på sofflocket och glo på prison break. Det är en snubbe som har en katt som är rätt snygg där. Peace!/ M

Inga kommentarer: