tisdag 22 januari 2008


Shit va full jag va. Hittade det här fotot bland morsans bilder. Kunde genom datummärkningen på bilden lista ut vilken fest det va för just den här posen har jag inget minne av. I somras var det. Klockan kan inte ha varit mer än fyra på eftermiddagen när morsan hitta mej utanför porten. Snoken, Jögga och jag hade haft en två-dagars nere i bruksparken. Hängt med proffsen. Jögga söp ner en and i sjön och börja stöta på na som den loverboy han är. Snoken och jag drog till kuvösen ( Jögga var för full för att komma in ) och sjöng karaoke och krossa glas. Vår version av "allt som jag känner" gick inte av för hackor! Hade efterkartong med en massa folk på berget. Tyke kom upp en stund och lånade ut stålars till Snoken, tröghuvudet. Som om han någonsin kommer få tillbaks dem. Drog till skuten hela gänget på morgonkvisten och hoppa från bron. Sen kommer en fan inte ihåg nåt mer. Har ingen aning om vart allt folk tog vägen eller för den delen om hur jag lyckades ta mej till vår port. Snoken hade vaknat i gräset utanför rimi och gjort inbrott i fiskbilen då personalen var på holken. Sen hade han dock råkat somna mitt i laxen så nästa gång han vakna var det i fyllecell i norrköping. Han ringde när han kom ut därifrån och var hur nöjd som helst då han gömt hasch i strumpan som polisen inte upptäckt. Ja jäklar en sån fest. Längtar till sommarn!

3 kommentarer:

Anonym sa...

Du är så hård & ball, Matsa! Kan du inte lägga ut en riktig idolbild en gång? Har bara ett gammalt skrynkligt foto i plånkan från 7:an...

Matsas sa...

Zelda!
Vart lägger du plånkan när du är ute och jamar? Jag brukar ha stålarsarna i min gamla pungpåse men du har ju aldrig haft nån pung vad jag vet.
Ska kirra ett nyare kort till dej.
Puss Määäts

Anonym sa...

Jag håller mina päron med slavpiskan. Dom får bära plånkan. De betalar förövrigt det mesta. Jag köper mest bara parfym & tuggummi.
Puss!!
Zelleri