fredag 8 februari 2008


Stackars mej.

Morsan tvättar idag så jag hängde med henne ut i tvättar`n. Gick fint och snällt på trottoaren och tittade på bilar och då börjar hon skrika argt till mej. Va fan. Hur ska jag kunna sälja nåt om jag inte får stå vid vägen, det är ju för fan 50 där! Hon va tjurig och så där vuxen så jag tänkte att jag följer väl med in igen då. Väl inne i trapphuset skulle jag bara kolla om Mia va hemma så jag drog upp en våning. Då hör jag hur morsan suckar och stänger lägenhetsdörren. TÖNT, skrek jag. HARU MENS ELLER?
Då kommer hon utspringande och härjar med mej som fan. Jag tar på mej mina snabba skor och pyser ner i källartrappen. Morsan lufsar efter och jag hinner inte riktigt undan innan hon tar mej, skithårt!!, i nackskinnet. Jag hänger i luften och ropar efter polisen; POOOOOOOLIIIIIIIIISEEEEEEEN! Jävla snutapor till att va slöa. Inte kom de inte för nån kattstackares skull. Hrmpf! Nu har jag iaf snott datorn när morsan ligger och läser nåt så passande som "Bitterfittan". Tur att det är den 9:e imorrn. Då kommer Strängen och vi ska suuuuuuupa! /MMMM

2 kommentarer:

Anonym sa...

Ja du Matsa, hur blev det med supandet egentligen? Haha. För full för att komma in på hotellet. Du såg lite skamsen ut imorse.

Matsas sa...

tyst på dej susanne. Är du inte snäll så ringer jag POOOOOLIIIIIISEEEEN!!!