onsdag 18 mars 2009

Är du rädd för ditt eget barn lilla mamma?

Idag glömde morsan datorn på när hon drog till plugget...brrrrråååååååå!! ( hon har också smittat mig med sitt Mia & Klara-språk )
Glömde att tala om att jag träffa Pulkan i lördags. Pulkan är/var Tompas bästa polare. Fan, jag har hört så jävla mycket bra om den karln. Han kan supa han. Trevlig va han med plus att han förde med sig en härlig spritarom in i lägenheten ( där ligger du i lä Snoken, fast iofs luktar du mest knarsch ) synd att han inte kunde stanna längre.

Jögga ringde och väckte mej vid halv tolv idag och undra om jag skulle med till parken. Sure, för tjyven! Vi drog ner och tamejfan alla honor i kvarteret var där. Låg och spreta med alla fyra, halvnakna och goa. Himmelriket. Äre ingen katt som jobbar nuförtin?
Vi drog ett par folköl och drog sen ner till Peking och spela bort Jöggas sista hundring. Såg Burken där men hann precis gömma mig bakom Jöggas solbrills innan han såg mej. Phew, han kan va så jävla tjatig den där karln. Vill alltid va med och repa på haschberget fast vi har sagt åt honom att han är för fet för våran herion-image. Jävlar, nu kommer morsan och jag måste ringa Strängen och kolla tider inför roddningen den andre april. Kuuuuuukeeeeeeen.

Inga kommentarer: