måndag 16 mars 2009

Det va väl ett jävla tjat!

Jag ska blogga! Fan ta det lugnt gubbar, jag måste ju ha tid också.
Morsan har ju skaffat sån där töntig fäjsbok som hon sitter på hela dagarna så en annan får ju aldrig ha datorn och efter att hon såg att jag varit inne på diverse porrsajter skaffa hon lösen till datorn också. Det är inte lätt att va katt ska jag säga er och det va faktiskt Snoken som porrsurfade, va fan eller tror ni att jag är en slusk?? Iofs får jag inte ha Snoken i lägenheten heller så hur som hade morsan rätt att va sur, i alla fall enligt hennes regelbok.

Nåja, vad har hänt?
Jag gick ner mej som fan efter att Tyke dog. Inte så jävla konstigt. Morsan tjatar hela dagarna om att jag är så smal men jag kan ju inte äta ju.
Jag försöker ha roligt och det har jag ibland. Nu har jag nog fått in i skallen att Tyke inte kommer komma tillbaks och kan börja leva lite själv också. Detta är nog mest Strängens förtjänst. Han fixar och donar, ja, det vill säga när vi inte är osams. Han blir så jävla lätt sur. Som t.ex på rockbjörnen eller va det nu va, guldgalan, whatthafuck, nåt musikspektakel. Jag fick en impuls att ta taxi till stockholm för att överraska honom och hans Dundertåg och så blir han sur över den lilla töntiga grejjen att jag inte hade stålars att betala taxin när jag kom fram. Va fan, han börjar bli lite gubbe tycker jag. Det blev en helkväll sen iaf. Jag hångla upp Amanda Jenssen och tog lite med Kleerup. Strängen blev sur över att jag bara hängde med Kleerup och drog hem den tönten. Jag skrek minsann ett å annat efter hans taxi. Ja, va fan, jag va ju full. Jag älskar ju den där karln men ibland är han så jävla vuxen. Vetifan hur jag tog mej hem därifrån, snuten la ju beslag på Kleerup och jag hann precis undan innan de fick tag i mej. Vakna iaf hemma hos Jögga som nån jävla transvestit..det va redig färg i Amandas läppstift.
Nu ska jag lägga mej och smsa lite med en brud. Soo låång.

1 kommentar:

Kaninen sa...

ÅÅÅÅhhh äntligen Matsa, my löööööve