söndag 22 mars 2009

Folköl och dunka dunka

Fy fan sicken vår det har varit. En annan har legat i parken vareviga dag och glott på honor. Gräset växer så det knakar och Jögga och jag fick ett provsmak av den nyaste plantan igår. Jävlar vilka grejjer. Vi blev dyngsköna. Jag pissa på en snutbil men blev upptäckt. Jögga löste det genom att krama polisen och prata om annat plus ljuga ihop en historia om att jag va skitnere för att jag nyligen hade fått diabetes och fick panikkissa lite här och var.

Men idag,...
ja det började bra som fan. Susie va här och släppte ut mig och vädret var kanoners...tills det ett tu tre började snöa! Fan vad förbannad jag blev. Jag va tvungen att skälla ut morsan när jag kom in varpå hon, som är dyngsjuk, började tjuta. Men va fan, snö. FUCK SNÖ!!

1 kommentar:

Anonym sa...

Bra Matsa! Hata snö! Men fy vad straffig du var inatt. Skärp dig din tönt!