torsdag 26 mars 2009

Brat-katt

Fy fan, igår skulle en annan blogga men morsan satt och ladda ner nåt så datorn gick dyngtrögt. Sånt lackar jag ur på så jag spottade på den men nu idag när jag ska berätta om igår har bakfyllan och minnesluckan gjort sig påmind. Kommer fan inte ihåg vad det va jag skulle skriva. Kommer bara ihåg vaga bilder av igår. Vet i allafall att det va jävligt kallt ute när en annan traska genom porten. Snoken och Jögga hade annat för sig så jag skulle bara upp och kolla berget lite. Vet att jag stod och vässa tassarna på trädet vid parkeringen när jag ser honom. Ful som en påse skit kommer han svassande mot mig. Lång jävla svart päls och bakåtslick med alldeles för mycket vax. Han kastar sig nonchalant ner vid Burkens grill och börjar dra upp en lina och nu snackar vi inget amfetamin, nänä, real cocaine. Fy fan säger jag bara! Komma in på mitt territorium och slänga upp knark helt öppet, snuten kan ju komma för fan, de behöver bara liiiiite på mej för att få in mej och där sitter han; en snorkig jävla Bratkatt och låtsas va stark under låtsaspälsen. Där försvann min långa stubin! Jag kuta dit och skrek åt han att dra till Stureplan och knulla tjackhoror tills han fick HIVEN sen drog jag till én rakt i fejjat och rufsade om slicken på´n. Han kunde inte försvinna snabbt nog och låg som ett streck ut till vägen. Precis då kom morsan ut och va trög, hon fatta inte ett skit vad jag mjauade om fast jag peka med hela tassen på äcklet som låg utmed trottoaren och spela ovetandes. Medans morsan kolla tvättarn pissa jag i bratkattens kvarglömda, halvfulla champagneflaska och drog i mej linan. Såg den jäveln från fönstret när han nån timme senare smög tillbaks för att hämta flarran. HA!

1 kommentar:

Susanne sa...

Fan Matsa du är så hård så Conan barbaren kan slänga sig i väggen!